so happppppy

Hellu, somnade vid nio igår. Inte så konstigt kanske, hah. Efter skolan idag drog jag, Emelie, Linda och Philippe in till stan och tog en fika, tror Philippe tycker jag är lite skum.. Aaanyway, drog hem och käkade och efter de drog jag ivåg med päronen och köpte lite grejs. Bland annat en laptop, två par skor och en krustång till mig.

Köpte lite indian grejer också, hehe för det är så att alla i min klass ska klä ut sig till de på onsdag och på torsdag ska vi klä ut oss till bönder. Fast jag kanske inte behöver klä ut mig så mycket med tanke på hur mycket jag är uppe i norr.. ;) Det är nämligen så att det är nån aktivitets vecka den här veckan så alla olika linjer ska klä ut sig till olika saker, och min linje, sam ekonomi ska klä ut sig till böder och indianer dåra. Kommer nog bli riktigt skojs och som sagt har jag redan köpt lite små saker till de.

Ska underhålla Kajsa i luren nu för hon börjar nog bli lite irriterad nu för jag bett henne va tyst hela tin medan jag skrivit. Peeeeeace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0