nytt mode? Ska man snagga sig kanske ;)

Bläddrade förbi nån skvaller sida nyss och såg att Emma Watson gjort sig av med allt hår!! Tydligen var hon jätte nöjd och kände sig riktigt sexig, vet inte riktigt vad jag tycker om den nya grejen att tjejer klipper av sig allt hår.  När jag var liten var det hon jag såg upp till för jag tyckte hon var så cool i Harry Potter (jaa, jag var en Harry Potter nörd...) Hon som var så söt i sitt långa, eller ja halvlånga, hår. Men måste ju hålla med om att det passar henne ändå, hon ser ju äldre ut och de kan ju va possetivt eftersom hon är 20 fast de kan svårt att tro.


Kommentarer
Postat av: ebba sundewall ;)

neej du passar i det du har nu!:D <333

2010-09-16 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0