charmtrollen!

Gårdagen blev aldrig skriven så tänkte att jag skulle skriva lite kort nu. Efter plugget drog jag hem till Sofie och dit kom även Anton och Koffe, vi satt och tittade på film. De drog och Liam kom och vi käkade, flummade och var som vi var helt enkelt. Sen åkte Liam hem och vi blev upp plockade av Anton och Koffe och vi gled runt lite och sen fick även jag och Sofie köra!! Enligt mig gick de faktiskt skit bra men jag tror anton har en annan åsikt.. Aa men sen drog vi hem till dom och tittade på tv och videos. Aaaanyway, tillbaka till idag. Jag sitter hemma hos mig med Sofie och Anton och boysen ska snart plocka upp oss, får se vad vi hittar på. Vi börrjar inte förens vid halv två nån gång så det är ju skönt (om jag ska va ärlig orkade jag inte gå på de två första lektionerna.. ) CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0