Fitness!

Tjena!! Nu är man uppe tidigt alltså! Igår kväll satt jag och pluggade och bestämde mig för att lägga mig tidigt för att sedan kunna ta en joggingrunda nu på morgonen. Gick upp halv 6 och redan klockan 6 var jag i löparskorna och iväg! Nu har jag precis kommit in och är svettig som ett as. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag laga en ordentlig frukost åt mig själv. Resten av dagen tänkte jag ägna åt att städa och förbereda middag, mina päron har nämligen varit borta några dagar och kommer hem idag så jag tänkte överraska dem med ett snyggt rent hem och en god middag. Sedan blir det väl yoga och efter det krypa ner i sängen och läsa! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0