Har en känsla av att de här kan bli ett långt inlägg.. (hade rätt)

Oj oj oj, vad slarvig jag blivit med mitt skrivande! De beror på att jag börjat va ute mer på kvällarna nu under vecko dagarna, de påverkar faktiskt mer än mitt blogg skrivande, de skadar min skolgång lite gran.. Jag kommer hem sent, vilket gör att jag är uppe längre, vilket gör att jag försover mig, vilket gör att jag stressar, vilket jag att jag är seg hela skol tiden och sen börjar det om.. Jag behöver lov helt enkelt!! Nu är de ju fan bara en dag kvar och ikväll får jag va uppe sen för jag har sovmorgon till tjugo över elva imorn! Men jaa, jag tänkte berätta om både igår och idag då i det här inlägget.
Så de kan bli mycket! Är ni beredda??

Igår skippade ju jag och Sofie som sagt två lektioner och då kom Jonas, Anton och Koffe och hämtade oss hemma hos mig. Vi åkte till vällingby och tog en mysig fika och sen fick vi skjus till skolan, gentlemän jajmen! När vi kom till skolan hade vi bara två lektioner kvar så det gick fort iallafall (fick veta att jag fick g på mitt matte prov!! Oväntat som satan!).  Efter skolan kom mamma och hämtade mig och Sofie och då åkte vi till snut huset i solna för jag skulle förnya mitt pass, sist gick de ju inte men nu så är det fixat! Sen åkte vi hem till Sofie och stressade i oss mat, magknip och håll fick vi sen då vi rushade till tuben för att åka tillbaka till skolan. De var frispel som vi ville kolla på, dessutom skulle Liam vara med och spela (video kommer senare, då den laddat klart), annars hade jag nog inte vart lika intresserad (hade nog inte vetat om de annars). Ja så vi var i skolan och tittade på de, sen efter stod vi nåra stycken och snick snackade lite utanför. Vi alla skildrades och åkte hem var för sig, men då jag kom hem var inte mina päron hemma så då ringde jag över Liam för att få lite sällskap. Han var kvar till ett den lille spillevinken, vi glömde bort tiden kan man ju lugnt säga! Jaa så igår blev de en sen natt för mig igen.

Vilket gjorde att jag försov mig imorse med! Vaknade en kvar innan jag var tvungen att dra mot bussen, konstigt nog hann jag både fixa mig och ta bussen! Fast helt kry kände jag mig inte så.. Idag i skolan hade vi inte vanlig dag heller, vi hade nån liten föreläsning om sex och samlevnad och sen tittade vi på en film där alla smittades av hiv?! Kids, använd kondom!! Efter 'skolan' drog jag, Carro och Emelie in till stan, vi skulle till national muséet.. Vi satt utanför ett tag och satan va varmt och härligt de var! Jag satt i bara linne ju för fan, helt sjukt men nu är de ju fan vår! Aa men vi gick ju in på muséet tillslut, anledning till detta var ju att vi fått en uppgift i bilden att vi skulle dra dit och kolla runt och svara på massa frågor. Sjukt lärare som lägger en sån uppgift på vår fritid och om vi inte gör de får vi ig på hela kursen?! Aja, vi fick de gjort iallafall (bilder från den soliga dagen kommer upp så fort jag fått dom från empie). Sen efter köpte vi varsin coffee coler och satte oss i solen och tog en puff, as skönt väder! Vid halv fem tiden började vi röra oss tillbaka till orten och då åkte jag hem till Sofie, tog en kopp te och spelade lite kort och sen åkte vi till vällingby där vi mötte upp Carro. Vi drog på bio och såg 'i am number 4'. Den var faktiskt bra (tänkte skippa snacket om hur bra filmen var eller om vad den handlar om, tycker inlägget är långt nog som de är?). Efteråt tog vi bussen hem och jag var hemma lite efter nio och nu ligger jag i sängen och har käkat och ska strax mysa ner mig och titta på film.

Oj, applåder till den som orkar läsa hela! Men men, bilder och videor kommer senare. Pöss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0