hej å håååå!

Såååå, fick ingen tid att skriva igår som ni kanske la märke till. Jag, Kajsa och Marie (Kajsas mor) drog till sjukhuset en sväng för nåra läkare ville kolla på Kajsas tand, sen när vi tillslut fick ta oss därifrån drog vi och kollade på en lägenhet som Kajsa var sugen på att flytta till. Sen när vi var klar med allt tråkigt stressade vi hem, fixade oss lite snabbt och käkade. Maria kom över också. Sen satte vi oss på cykeln och mötte upp Benny för att göra lite affärer inför kvällen och sen gick vi och mötte Liam vid tåget. Sen bar det av hemåt igen för att fixa det sista innan vi drog till humc där vi grillade, umgicks och krökade med folk. Sen runt halv elva rörde vi oss hem till Maria där vi fortsatte och spenderade kvällen/natten fram till fyra då vi drog hem och vi gick väl å la oss vid sex tiden nån gång. Liam och Elias (som sov hos oss i natt) drog tidigt och nu är det bara jag och Kajsa bajsa kvar, vet inte riktigt va vi ska hitta på, jag ska ta mig hem nån gång också. We'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0