hejsan

Tjabba, såg Kajsas fina och tidiga inlägg där vid sex tiden. Jag är dåra i uppsala, glömde säga det tror jag. Kom hit igår efter skolan och tönten Liam hakade på. Vi käkade hemmagjord pizza, sen mötte vi upp Elias och tog en fika på stan, gick på bio och såg en skräckis (the boys höll på å skita ner sig) och sen tog vi en promenad genom stan. När vi väl kom hem tittade vi på massa filmer och vi somnade väl vid 8-9 och vaknade vid 10-halv 11. Mycket sömn... Nu har Elias dragit och resten av oss sitter som döda potatis säckar i sängen och alla håller på med sitt eget. Liam lyssnar på min ipod, Kajsa spelar spel på sin lur och jag sitter här och skriver. Får se hur resten av dagen kommer se ut. Ciao for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0