nämen tja!

Igår kväll drog jag och Sofie hem till junsele pojkarna i lunda, där var de chill och vi hade det trevligt. Senare kom Liam också, de flesta drog så de bara var jag, Liam, Anton och Koffe kvar och sen var Anton och Koffe snälla och köra hem mig och Liam hem till mig. Då jag och Liam kom hem satt vi och tittade på tv och vid fyra tiden knackar de på fönster på baksidan (i vardagsrummen), då är de Sebastian som smygit sig in på vår baksida då han såg att lyset var tänt. Jag stod och snackade men han ett tag sen gick jag och Liam och la oss. Idag gjorde vi inte ett skit förens vid fyra tiden, innan låg vi bara i sängen och kollade på roliga videos. Vid fyra åkte Liam och jag åkte hem till Sofie, och just nu håller jag och Softarn på å bakar för fullt. När vi är klara ska Anton och junsele pojkarna hämta oss, vi ska ha en liten fika hemma hos dom, så mysigt så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0