oj oj nu blir de ännu ett långt inlägg!

Då skriver jag ett inlägg om både fredag och lördag dåra! I fredags hade vi sovmorgon och sen bara en lektion innan vi slutade, SKÖNT! Då när vi slutat kom Patrik och Nico och hämtade mig och Sofie och vi åkte ut till ekerö, där Patrik bor, dom höll på och mecka bil medan jag och Sofie satt å chilla i solen men de dröjde inte länge innan de fick oss i arbete också. Jag har för första gången i mitt liv bytt däck på en bil och bra gick de också!! Sen kom även Martin och Andreas och när vi var klara med att pilla på bilen åkte vi lite cross och fyrhjuling, grymt länge sen jag åkte cross och första gången jag åkte fyrhjuling, sjuuuukt kul vare! Ja men när det var färdig lekt åkte vi till barkaby där det var nån bil träff, as mycke bilar och folk. Vi träffade även Anton, Koffe och Jonas där men sen skulle vi som va med från början dra vidare till väsby för att titta på race. När vi kom dit började racet precis fast det dröjde inte länge innan snuten kom och avbröt allt.. Då drog vi in mot stan för att käka på donken och där stötte jag på en gammal barndomsvän som jag inte träffat på flera år så jag satt och snacka med henne ett tag innan vi var tvugna att dra. Då drog vi tillbaka till barkaby och då var de helt dött där (vid halv två tiden) så det var ju inte värt att va kvar där.. Vi åkte och plockade upp Liam i blackan efter lite krångel att få tag på han, jag och Liam drog åkte hem till mig vid tre tiden och då satte vi oss och kolla film innan vi gick och la oss vid typ sex tiden..

Igår dåra, lördag. Jag åkte hem till sofie vid två tiden och chillade hemma hos henne innan Martin och Andreas kom och hämtade oss och då åkte vi ut till ekerö igen. När vi kom fram dit åkte vi nästan direkt, vi tog fyrhjulingen och crossen och åkte ut i skogen till ett mysigt litet kärn där vi satt och grillade och lekte med motorerna. Riktigt mysigt må jag säga, fast de blev lite matkrig mellan Sofie och Patrik.. Vi drog tillbaka till PAtrik sen och spelade tv spel, spel, såg på film, hade matkrig, vattenkrig, och umgicks. Riktigt trevligt! Sen vi ett tiden drog vi därifrån fast jag var ändå inte hemma förens vid två för de va en jävla polis check som tog lite tid. Men när jag väl kom hem slockna jag inom en halvtimme!

Jag ska lägga in bilder så fort jag får dom, Patrik ska skicka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0