satan va långt de blev! Creds till den som orkar läsa mitt babbel! ;)

Tjenixen! Long time ago, no joke! Men har ju spenderat lite tid ifrån orten och vart på landet minsan! I fredags dygnade jag och min kära Sofie och det var inte så hemskt att hålla igång hela dan ändå, där ser man. Andreas, Patrik och Martin hämtade oss och vi åkte till väsby där vi åkte massa cross och fyrhjuling, Andreas lärde mig till och med att köra crossen! Måste ju säga att lite grym var jag allt, heheh. Sen var dom snälla nog att köra mig hela vägen till landet. Då var jag med Kajsa bajsa men jag jag somnade faktiskt vid elva tragiskt nog.. På lördagen solade vi, planerade Barcelona (som är sjuukt snart!!), chillade och sen på kvällen/natten var vi med Wille och Felix och levde rövare, antar att man kan kalla det kul? Jaja, jag kom hem igår iallafall och då mötta jag upp Sofie inne i stan och vi spatserade runt lite innan vi rörde oss hem till mig, då kom även Andreas, Patrik och Martin över (jaa vi är ganska mycket med dom nu för tiden). Sofie förgade mitt hår och sen drog vi alla till ängby badet med lite mer människor och grillade. Det var jätte mysigt, med trevliga människor, mer eller mindre.. Sen vid tre tiden kom jag hem och då snackade jag med lillskiten Liam som har vart nere i skåne nu ett par dar.. duming..! Men nu är han iallafall hem men bara för det har jag inte kunnat ses idag.. Jag har haft plugg upp över öronen och sen var jag med mamma i kista och köpte lite grejer till Barcelona.. Får träffa han imorn då. Men nu är det sängen och lite välförtjänt godis som vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0