snabb sammanfattning av en roligare tisdag

Idag har de vart tyst! Började dagen med att hälla en kopp te på mig själv i sömnen.. Och åt en macka i sömnen också så jag bet sönder tungan på mig också.. bra start på dagen! Efter skolan åkte jag och Sofie hem till henne och käkade lite, drack te och så sen mötte vi upp min bror i spånga för att åka gemensamt till snuthuset i solna. Vi skulle förnya passet men de va föör mycke folk så vi gav upp, så vi åkte hem till mig och köpte mat på vägen hem. Efter vi käkat var vi lite duktiga och pluggade matte, eller jaa, jag gjorde de iallafall. Men de tog inte lång tid innan vi (jag) tröttna så då träffade vi Anton och Koffe istället, vi var ute och gled i bilen och körde vilse lite då och då, hehe.. Men nu är jag hemma iallafall och ska strax sova, nattio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0