oh hot damn

Tjaaabba, hemma i stockholm nu och längtar redan till nästa gång jag ska få dra härifrån. Igår var som sagt vi tjejer nere på stan och tog en mysig kvällsfika med massa babbel och varm choklad, hehe. Sen vid elva drog vi och bowlade och gjorde de fram till tolv. Jag låg 50 poäng efter både Kajsa och Maria.. Men nog om bowlingen, hehe, efteråt drog vi och träffade Elias och nåra av hans polare. Vi var hemma två och då tittade vi på film innan vi gick och la oss därefter. Idag har jag och Kajsa endast legat och degat i soffan framför film som de lata säckar potatis vi är. Nu ska jag ta och krypa mig till kojs, inte fått så mycket sömn i helgen trots allt och så upp tidigt som satan imorn.. Bilderna jag lägger upp nu är från fredag kväll och lördag morgon, kajsa har bilderna från lördags kväll så jag ska be henne skicka dom till mig imorn nån gång.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej! Söt blogg!

Var gärna med och tävla om en ny design och header på min blogg! levereras imorgon och du väljer själv hur de ska se ut :)

2011-04-11 @ 16:32:48
URL: http://sexaddicts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0