såååja

Tjenixen! Blev i inget skrivet igår heller! Aja i söndags iallafall, Andras, Patrik och Martin plockade upp oss och då åkte vi till nån brygga där vi satt och myste och snackade. Sen åkte alla förutom jag, Sofie och Andreas hem och då gick vi in i en nerlagd fabrik, fy satan va läskigt de var därinne! Höll fan på å skita ner mig.. Aja sen åkte jag hem och var hemma hyfsat tidigt och Liam kom över och spenderade natten med mig, sov i 20 minuter den natten.. kul! Vi satt uppe och tittade på film hela jävla natten.
I måndags var ju ja goch Liam inte jätte jätte pigga.. Han drog lite efter fyra och då kom min lilla Sofie över och vi drog ut och träffade lill Agge ett tag innan Patrik och Andreas kom å hämta oss. När vi väl blev upp plockade åkte vi till Martin och hämtade honom sen åkte vi till mitt landställe var där ett tag och sen åkte alla hemåt och då åkte jag hem till Andreas en sväng innan han körde hem mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0