hej å hå

Gårdags kvällen ja.. Vart fan ska man börja? Jag mötte ju upp brudarna i spånga som sagt och vi tog bussen till alvik, för att därifrån ta tvärbanan till liljeholmen och därifrån tuben till telefonplan och där mötte Liam oss. Så vi fick oss allt en åktur där på kvällen. Först då vi kom dit var de bara massa boys där och ganska stel stämning, men de lättade upp ganska fort och några brudar kom. Vid halv tre tog jag, Carro, Sara och Liam taxi hem. Carro och Sara hoppade av vid spånga ip och jag och Liam fortsätta hem till mig, vi satte oss och tittade på tv och svepte nått glas och snackade om allt möjligt. Men vid halv åtta tiden somnade vi och vakna sen lite innan tolv då Sofie ringde. Nu är jag hemma hos Softarn iallafall och Liam har åkt hem till sig, kom hit vid halv fyra skulle jag tro och vi har inte gjort mycket annat än att titta på film, umgås och ta de lugnt. Men de är så trevligt så med min älskade Sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0