1a bilden: Om mig

Då hade jag tänk att berätta lite om mig själv då. Jag heter Ebba Linnéa Charlotta Sundewall och är född 5 juli 1994, jag är väl en vanlig brutta på snart 17 år som går i första ring på brommagymnasium. Jag har mina härliga vänner och en fin pojkvän och man skulle ju kunna säga att jag har en riktigt orginell Svensson familj, de enda som fattas är hunden och en volvo. Jag bor i spånga med min mor, far och storebror, vi har ett landställe i nortälje och ett hus i norrland där jag gärna spendera en del tid på sommrarna (me ♥ norrland). Min skolgång har varit väldigt knakig, har aldrig riktigt kunnat koncentrera mig på mina studier utan sitter hellre och pratar med vänner och busar runt. Inte förens nu på gymnasiet har jag lärt mig att ta lite ansvar, men då snackar vi lite, sitter fortfarnade hellre på ett fik med pojkvännen eller kompisar än att sitta med nosen ner i skol boken. Som de flesta andra ungdomarna så gillar jag att partaja med lite alkohol i kroppen och som även många andra föll även jag för grupptrycket att testa rökning och illa nog så har jag fastnat i de och röker än. Den person som känner mig bäst är min lilla Kajsa bajsa, vi har känt varandra riktigt länge och lärt oss hur vi fungerar och de mesta knäppa grejer jag gör, gör jag med henne.
En del intressen som jag har som alla kanske inte vet om är bland annat att gå på bil träffar/cruisingar, åka bil och åka skidor, jag har även fått intresse för smink och så och har gärna nån annorlunda ögonskugga även till vardags. Här en ju en väldig förkortning av mig själv, finns ju så mycket mer att berätta med de är bara att hänga med i svängarna här på bloggen så får man reda på mer och mer för varje dag. Hoppas de är läsvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0