för att se stan

Tjaaabba! Härligt väder va..? Inte så mysigt att gå hem ikväll kan jag ju säga.. Jag och Soffan drog som sagt till söder för att hälsa på hos min morfar, vi kom dit lite efter tre och vad vi gjorde innan ska vi inte gå in på....... Aaaaanyway, hos morfar fikade vi lite, pluggade och pratade en jädra massa. Vi drog därifrån vid halv åtta och då drog vi till burger king för att få i oss lite käk innan vi började röra oss hemåt, såklart var mitt jävla helvetes tåg försenat i en halvtimme så jag fick sitta och vänta på stationen helt lonely.. Men ja, nu ligger jag i sängen och ska strax ta och sussa skulle jag tro. Ska bara kolla på criminal minds, de är ett måste nu mera. Puss!!

old one on me (eller jaa, nån månad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0