IM BAAAACK!

Hade som sagt inte tid att skriva något igår, som Kajsa var snäll och berättade. Och angående bilden, de var inte jag.. bara så ni vet.. absolut inte.. Aaaanyway, igår drog jag och brudarna till rissne där de var lite röj. Vi missade sista bussen hem med som tur är var en kille snäll nog och fixa så vi fick skjus hem. Jag slaggade hemma hos Carro och vi slocknade ganska direkt då vi kom hem. Och imorse har vi bara legat och degat i soffan framför tvn och nu är jag hemma igen och har precis kommit ur duschen och ska börja fixa mig för att sedan börja rulla mot Sara som ska ha en fin liten tjejmiddag ikväll. Efter vi käkat och så ska vi nog rulla vidare, CYA!

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0