kvällen har vart vild?

Skulle ta en paus från matematiken och gick ut och träffade Linn ett tag, vi satt och snackade igenom allt som hänt på senaste och så. Sen ska vi gå ner mot vägen för att möta upp Chrille som skulle hämta upp henne. När vi står där och väntar åker en galen bil förbi och sladdar och spelar högmusik, de var ju Nico och Björne så klart. Vi hoppar in för att värma oss lite men då kommer ju Chrille och Linn åker hem, då blir jag kidnappad av Nico och Björnis! Tillslut körde dom hem mig och jag fick fortsätta mitt matte pluggande (som tack vara min bror gick snabbt och smärtfritt). Så så har min kväll sett ut, lite mer livat än vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0