thank god it's friday!

Nu ska man strax börja rulla mot bussen där jag ska möta upp Adam och vi ska rulla vidare till skolan där vi ska spela pingis i en och en halv timme (nödvändigt?!), de är nån turnering vi ska hålla på med. Och eftersom jag kommer åka ut ganska kvickt så kommer jag ju bara få sitta på bänken och glo i en timme.. Men men, efter skolan åker som sagt jag, Carro och Soffan hem till mig där vi ska köra en liten fotoshoot som Carro säger. Sen drar vi hem till Carro och chillar galet innan vi drar ut och möter upp Sara för att käka och sedan efter de rullar vi vidare på fekke! Så ser min fredag ut, nice va?! Men nu måste jag kila, puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0