ännu en måndag.. fast lite bättre!

Amen tjaa, nu är har jag lagt mig ner i sängen och ska se nån rulle och dricka tea. Börjar ännu en gång känna mig lite krasslig, kul! Hade en väldigt kort dag idag med en och en halv lektion och då drog jag och Sofie till vällingby och senare kom även Anja, vi satt och snackade och hade de trevligt. Senare så drog Anja och jag och Sofie kollade i affärer, jag fick mig ett par köp. Jag köpte två nya tröjor och tre par strumpbyxor, shopping floe juuu! Sen käkade jag och fina tjejen Sofie i vällingehus och då fick vi sällskap ett tag av tre asiater, iante alls läskiga, nejnej!

bild från förra veckan som aldrig kom upp!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha men ojojoj vilken charmig bild :p

2011-01-18 @ 00:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0