fint väder vi har va?

Jag och mamma fastnade i köer imorse på väg till skolan, blev fan lite rädd för mamma.. hon kan ha ett hett temperamet ibland (då vet man va jag fått de ifrån) i trafiken. Men tillslut kom vi fram då iallafall och samtalet var ju ingen höjdare, men de var ganska förväntat ändå. Efter vi slutat (typ vid halv 10) drog jag, Carro, Sofie och Emelie till vällingby och där köpte jag hårfärg, vi var inte kvar länge utan jag och Sofie åkte hem till mig och färgade mitt hår. När de var klart satte vi oss å käka och titta på film och när den var slut så drog lill tjejen hem. Nu har jag precis hjälp min mor litegran med maten och ska fortsätta plugga.

resultatet visar jag sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0