Jaaaa, jag har tråååååkigt!

(Nu ska jag försöka skriva längre svar för Agge klagade sist på att jag svarade tråkigt...) Orkar ni läsa tro? Kanske får reda på något ni inte viste innan ;)

SENASTE:
Dryck: Julmust
Telefonsamtalet: Kajsa bajsa segfis!
SMS: Oliver
Sång du lyssnade på: Castle walls
Gången du grät: Idag.. Jag tittade på Green street hulligans och började gråta då Pete dog.. (a)

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: vadå två gånger?
Har någon varit otrogen mot dig:
Nej eller inte vad jag vet om
Ångrat något: Japps de har jag
Förlorat någon speciell person: Ja de kan man ju säga att jag har
Varit deprimerad: Jaa de har jag fast det var ett bra tag sen
Varit så trött att du somnat sittandes: Jag har somnat vid matbordet.. ansiktet föll rätt ner i maten.. så ja

ÅR 2010 HAR DU:

Lärt känna en ny person: Jaa en hel del
Fått ditt hjärta krossat: Nej de tror jag inte, inte helt och hållet iallafall
Skrattat så att du har börjat gråta: Många många gånger!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Lite små förändringar möjligen
Insett vilka som är dina äkta vänner
: Tror jag egentligen vetat de hela tin
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jappsi
Pussat någon: Hihihihi jaaa :$

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning?
Hur många barn vill du ha: 1 om nått!
Har du några husdjur: Mitt lilla marsvin Ludde
Vill du ändra ditt namn: Ville de förut med inte längre
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fira med mina nära och kära
Vilken tid vaknade du idag: Blev väckt vid typ ett tror jag
Vad gjorde du igår runt midnatt: Skrek gott nytt år med mina vänner!!
Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Lite små saker möjligen
Senaste gången du träffade din pappa: Timme sen då han sa godnatt

DIN FÖRSTA:
Piercing: Öronen
Tatueringen: Har inga, ÄN
Bästa vän: Kajsa
Sporten du spelade: Handboll
Husdjur: Marsvin
Vaccination du minns: kommer icke ihåg
Förälskelse: Ingen aning, men Nico kanske ?
Alkohol du drack: Oj de kommer jag inte ihåg, massa blandningar.. Jävla häxa!

JUST NU:
Äter du: Godis
Dricker du: Julmust
Är du på väg att: Till badrummet..
Lyssnar du på: Kajsas andetag..
Väntar du på: Att Kajsa ska säga nå skoj!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon tror jag, men ett fint leende sitter aldrig fel
Kramar eller pussar: Svårt! Men pussar tror jag
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Äldre
Romantisk eller spontan: Att vara spontan kan va väldigt romantiskt för då är man aldrig beredd på vad som kan hända ;)
Snygg mage eller snygga armar: Armar tror jag
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!!
Ragg eller förhållande: Förhållande!


Kommentarer
Postat av: Agge

Vadå äldre?! ;)

2011-01-02 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0