när man har en knäpp pojkvän, fast ganska söt ändå!

Riktigt skön dag har de varit idag, vi hade en lektion och sen fick vi sluta! Eftersom de vart så fint väder ute idag tog jag, Carro och Sofie en fika i vällingby ute på balkongen men Carro var tvungen att dra tidigt för hon hade samtal i skolan. Så jag satt kvar med Sofie och efter ett tag kom Agge och gjorde oss sällskap, men vi var inte kvar länge utan han och jag drog till han och han fick nån flipp idé om att han ville gå en lång promenad med hans hundar och gå ut på isen i det fina vädret(?!) när han vanligt vis går en runda på 20 meter fram och tillbaka. Men de var ganska mysigt ändå, fast jävligt kallt så de var rejält skönt att krypa in under tänket sen då vi kom tillbaka hem till honom. Men nu sitter jag hemma med plugg upp över öronen och ska försöka hinna med så mycket som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0