satan va ful i mun jag är!

Nämen de är för jävligt kul att va ensam vaken, verkligen.. Men har fan fullt förstående till de som sover, vilket varenda jävel verkar göra! Fan va jag är trött på mina jävla sömnproblem, kan tänka mig att jag kommer va en riktig jävla grin kärring imorn eftersom jag inte fått nån sömn! Ser inte fram emot ännu en skol vecka, fast de just denna kommer nog gå ganska bra för onsdag och torsdag har vi typ bara en eller två lektioner, typ halvdag eller nått. Nää, nu ska jag fortsätta med de jag håller på med.. sitta i sängen, leka med mitt hår och glo runt på facebook som blir så jälva tråkigt efter tio mins.
Helvete vilken vild natt jag har hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0