sen sammanfattning av idag och igår

Igår gick ju som sagt jag, august och Linn på bio. De var riktigt mysigt, skönt att man kan umgås med killen och kompisarna samtidigt ibland! Efter bion åkte jag och min fina lilla Agge hem till honom, tittade på film och han somnade långt innan mig så jag var vaken själv och glodde på filmen..
Idag har jag tillbringat stortsett hela dan med Sofie, drog in till stan vid halv tre tiden och kollade i affärer, jag köpte mig ett par jeans då också. Sen drog vi hem till henne där vi lagade vår egen mat, jag försökte ju va snäll genom att hjälpa till vilket inte var en så bra idé.. men de gick att äta iallafall. Skulle egentligen dragit ut ikväll men de krånglade sig så vi stannade hemma hos henne och tittade på film, gjorde mig inte så mycket faktiskt för jag sov skit dåligt inatt och började känna att min hals sa ifrån lite smått så ja. Nu ska jag faktiskt sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0