Sleeping Beauty

Hellu!! Agge kom ju hit igår som sagt och vi satt och spelade spel och tittade lite på film. Sen när föräldrarna gått och lagt sig gick vi ner till vardagsrummet och då dröjde de inte länge tills August somna och man kan ju säga att jag och Kajsa hade rejält kul på hans bekostnad..!! Men men, idag har vi inte gjort så mycket. Käkat frulle med familjen och inte mycket mer, vi körde Agge till bussen och Kajsa till tåget vid fyra tiden och nu sitter jag hemma själv. Mina päron ska bort på middag så jag ska försöka laga mat själv ikväll, får ju se hur det går..hehe! Efter jag käkat drar jag över till Aggson och slaggar där.

ehehehehehhe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0