Svar på frågestunden!!

Postat av: august
avslöja din kärlekslista nån jävla gång!
Men lilla August de va inte nån jävla kärlekslista! De är en lista me killar som jag fått ihop de me på ett eller annat sätt..

hur lång är du?
Jag sprang nyss och bad pappa mäta mig och jag är 1.68cm! :)

hur mycket väger du?
Jag väger 48.5kg

vilket land är du ifrån??
Jag är från sverige men min mormor kom ursprungligen från tyskland :)

hur träffas du och agust?
Ja vi träffas väl precis som alla andra? Bestämmer tid och plats och så :P

hur mycket väger du? du e så smal!
Jahaja, jo jag väger 48.5kg

trivs du med din kropp? om inte vad skulle du vilja ändra på?
Oj de finns faktiskt ganska mycket jag skulle vilja ändra på. Skulle till exempel vilja ha längre hår, rakare tänder, större bröst och rumpa! :)

vad lyssnar du mest på för musik? har du några bra låt tips? :)
Jag lyssnar mest på rock, både nya låtar och gamla klassiker. Men lyssnar annars på väldigt mycket blandat. Klassisk rock sitter aldrig fel!

Postat av: Moa-Märta
vad har du för färg på din tandborste?
Jag har en rosa-orange! (konstig blandning, i know) 
vad tycker du är gott till ketchup?
Oj va är de inte gott till? ;) nej men jag käkar inte de så ofta med typ till pasta, köttbullar och så?
har du och august pussats?
Nej absolut inte!
använder du smink??
Jag använder smink, ja :P
älskar din blogg och du är sööt! PUSS!
tackar :)

va ser du hos august
Haha, vad ser jag inte hos han snarare? :) Han är hur gullig som helst helt enkelt

har du opperetart läpparna?
Nej jag har inte oppererat mina läppar :)

Postat av:
Sara
tror du att ditt förhållande med august kommer hålla länge och vem tror du kommer ta slut på det?
Du är otroligt snygg!
Jag hoppas att de ska hålla länge mellan oss och så som de känns nu så tror jag nog att de gör de :) Jag vill helst inte tänka på vem som kommer göra slut för för tillfället känns de inte som om någon av oss skulle göra de.
Tack så mycket! :)

Postat av: liselott
hej:) måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg! vad har du för intressen eller föredrar att göra?
kram!
Jag har många olika intressen.. Som till exempel vara med kompisar och killen, fika, partaja med mera :P

Postat av: petra
hur ser du dig själv om 19 år?
Oj oj 19 år, hur gammal är jag då? Typ 35? :P Förhoppningsvis har jag väl ett lönsamt jobb men annars brukar jag inte planera min framtid och tar allt som de kommer ;)
vad är din favvo maträtt?
Svårt att bara nänma en men bara för att jag är så sjukt sugen på de nu och känner lukten av de så säger jag väl pizza! (har beställt hem de, inte så att de brukar lukta pizza hos mig..)
trivs du med ditt liv? vad skulle kunna göra det ännu bättre?
Jag trivs med mitt liv ja. :)

hej bästa bloggebba!
hur länge har du bloggat?
Sen 2007 tror jag fast på flera olika bloggar
krökar du ofta?
Nej de tycker jag inte att jag gör, inte jämfört med hur de var förut iallafall :)
har du funderat på at sluta röka?
Klart jag har, de har inte gått så bra bara :)
kram från ann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0