my weekend

Oj nu har det cart tyst ett tag! Haft väldigt mycke för mig och väldigt lite tid vid datorn. Tänkte dra lite snabbt det som har hänt de senaste dagarna.

Torsdag: Vi var i skolan i ca 20 min och sen åkte jag, Sofie, Tobbe, Adam, Jakob, Sebbe och Calle till grönan. Jag har inte vart där på typ fem år så det var jävligt skoj att åka dit igen! Vi va där i fem timmar, hehe och sen åkte alla hemåt och jag drog till Liam där jag sov över.

Fredag: Jag fixade mig och så för att möta upp Sofie ett tag innan vi började och vi drog till skolan. Vi fick tillbaka betygen och jag är inte nöjd faktiskt, men men.. Och sen var det uppvisning i aulan, folk uppträdde, pratade och så. Så nu har jag sooooooommarlooov!! Grattade även Niclas som tog studenten!
När vi hade slutat var jag med Sofie och vi låg och sola och tog de lugnt, jag käkade hos henne också. Sen så skulle vi möta upp Linn i vällingby för att röra oss mot rålis men Sofie fick sån magknip att hon inte kunde va me.. Men jag mötte upp Linn och vi drog till rålis där vi var med Alexandra och Hannah och massa andra. Träffade även Noah och Lucas som jag inte träffat på år och dar, så de var ju skoj! Vid tre tiden drog jag till Liam där jag sov över ännu en gång.

Lördag och söndag: Jag mötte upp Sofie i vällingby vid två tiden och vi åkte hem till mig. Vi käkade lite, fixade oss lite lätt och sen körde mor min oss hem till Linn. Hon skulle ha maskerad så vi fixade oss extra mycket! Jag var pirat, Sofie var saw dockan och Linn var en död pinuppa. Hoppas det kommer upp lite bilder som jag kan lägga upp från då för jag glömde helt bort min kamera.. Vi var kring 30 pers i en lägenhet så det var ganska spårat men jääävligt kul. De höll igång fram till klockan 7-8 på morgonen. Jag var fortfarande vinglig då jag vaknade vid halv två.. Jag bad mamma hämta mig och sen dess har jag bara legat i sängen, sovit och käkat. Har faktiskt vart riktigt skönt med en kväll hemma med la familia.

I fortsättningen nu under sommarn kommer det nog bli så att jag försöker lägga upp så mycket bilder som möjligt istället för som man märker redan nu spenderar jag inte så mycket tid framför datorn. Men men, få se hur jag gör med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0