nämen dåså

Tjabba tjena halloooo!! Sitter hemma hos mig med Kajsa bajsa segfis, vi ska nog ta en rejält lugn kväll här hemma. Dra ner till spånga och hyra film till och med!
Igår tittade jag Adam och Alexandra på film hemma hos mig, Sofie drog hem. Sen när den var slut, vid elva tiden drog Adam hem och jag och Alexandra åkte till kristineberg där det var massa folk. Vi var ett litet gäng för sig och hade det jätte trevligt! Men vid två tiden kom snuten så alla typ sprang därifrån och då bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde röra oss vi med. Jag drog hem till Liam och slaggade där och drog ifrån han vid halv tre då jag skulle in till tc och möta upp Kaaaajsa breeeee!

må ju säga att vi är så sjukt jävla snygga, right????!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0