ooops, igen ?

Shiiiiiiiiet va dålig jag är på det här nu.. hehe! Så ännu en gång tänkte jag dra lite snabbt vad som har hänt de senaste dagarna..

Måndag: Jag och Linn drog som sagt och solade på stranden och träffade även Matte och Jacke och två till en snabbis. Sen vart de till att röra sig in till stan eftersom jag skulle till tandis. På kvällen drog vi på bio med Niclas, Melle och Johan och sen sov jag hos Liam.

Tisdag: Mötte upp Sofie, drog hem till mig och käkade lite snabbt och sen drog vi mot hässelby. Sofie drog hem och jag drog på en studentmottagning. Men sen mötte jag upp Sofie igen och vi åkte till barkaby där vi mötte upp Linn och sen blev vi hämtade av Richard och Marre. Vi körde runt lite och sladdade, sen vart det bio igen i kista. Sen sov jag hos Linn.

Idag / onsdag: Drog till Sofie på morgonen för Linn skulle in till stan med mor sin. Vi chillade hemma ett tag innan Patrik kom och hämtade oss, vi åkte runt lite och var hemma hos honom. Nu sitter vi hemma hos mig och ska senare ut och träffa folk, så det var de de! Väldigt dåligt skrivet och intressant men slarvigt och snabbt skrivet så whatever! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0