Wille student 2011

Wille tog studenten igår då! Drog tidigare från skolan och åkte till spånga gymnasium där jag mötte upp mamma, pappa och mormor. Vi såg ille och hans kompisar springa ut ur skolan och spruta champange på varandra överallt, sen efter var det dags för dom att åka flak och då åkte jag mammi, pappi ch mojjmojj hem till oss och började fixa inför mottagningen så länge. Alla gäster kom vid sex - sju tiden och då träffade jag familje vänner som jag inte träffat på evigheter så det va jävligt kul, hela dan och kvällen. Gästerna drog vid tio men boysen (Wille, Oliver, Andreas och Nisse) drog nån gång vid elva då dom skulle in till stan och festa. Jag gick faktiskt och la mig vid tolv, var så sjukt trött och idag är man ledig!! Wohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0