De här är slutet på vår film

blev en riktigt kort skol dag för mig, Carro och Sofie och säkert mer än halva klassen. Det var inte många från klassen som orkade följa med till museet.. Jag och Carro drog hem till Carro och då färgade vi hennes hår och det blev riktigt snyggt må jag säga! Sen tittade vi på film, vi såg den här inception. Den var as bra verkligen! Ska jag avslöja slutet för er som har sett den? Va va va? Nejdå de ska jag inte, hade ändå inte kunnat förklara.. Ganska invecklat! Sen jag kom hem har jag endast legat i min säng och ätit godis, nyttig flicka (a).

Nu när solen och värmen (ja, jag sa värmen! De är ju redigt varmt om man jämför med tidigare veckor!) får jag massa ny energi (säger jag när jag legat och degat hela dan..) och blir på bättre humör! VÅR KÄNSLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0