De som händer på natten!

De vart en galen kväll igår! Jag åkte hem till Sofie där vi lagade mat och hade en mysig middag bara vi två, eftersom hennes mor inte var hemma. Vi mötte upp Carro och Vikkan i vällingby vid nio tiden och därifrån åkte vi hem till Sam i blackeberg. Där spenderade jaag stortsett hela natten, bokstavligen då. Carro och Vikkan drog nån gång efter ett tror jag och då började folk dra sig hemåt lite vart efter, men jag och Sofie stannade med pojkarna. Vi spelade kort, drack tea och hade de fan jävligt nice. Men vid halv fem tog vi taxi hem för ingen av oss hade lust att ta tuben, sen vaknade vi vid nio imorse så tre timmars sömn har vi fått! Kanoners! Bilder från kvällen/natten/morgonen kommer upp då jag kommer hem.

Nu ska vi börja fixa oss lite smått för att ta en sväng till vällingby och sen hem till mig för att ladda min älskade mobil, ciao!! (Sofie hälsar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0