förstår ni nått av de jag skrev nu?`:P

Tjabba, gårkvällen blev lite annat än planerat. Men Nico och Börnis hämta upp mig iallafall som sagt, men sen när vi skulle hämta upp Sofie var de en del hinder. Som t.ex att kopplingen i bilden gick sönder på nå sätt och att snuten stoppade oss.. Men tillslut kom vi iallafall fram till Sofie och efter de åkte vi till rinkeby och hämtade upp nån Jussi(?) för att sedan åka till sumpan där vi bowlade och jaaa, jag förlorade ganska rejält som vanligt... Efter bowlingen lämnade vi Jussi och åkte vidare till tensta för att ta en cigg med Emelie och sen bar det av mot solna för jag var hungrig och ville käka på max.. heheh, fatkid.. Så vi gled runt en jääääääääävla massa kan man ju säga men de var kul ändå, hade ju trevligt sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0