Haaaay Guyssss!

Softarn hära!
Just nu sitter jag hemma hos emelie med ebba och amjad (emelies kompis.) Dom lagar pannkakor, det går inte så bra emelie bara skriker och gapar... och ebba försöker hjälpa till men eftersom hon inte kan laga mat finns det inte så mycket hon kan göra så hon kollar på.
Idag har jag slingat håret och klippt mig bara så ni vet:)
Emelie sa nyss att jag var läskig :s 
Ikväll ska vi till grimsta och supa skallen av oss gratis jag vet inte om jag ska med men ebba lär nog tvinga mig ;) Nu tog det stopp, satt några sekunder och tänkte på vad jag skulle skriva tills jag nu förstod att jag inte har nått mer att skriva :)
Okeeeeey heeeejdååå 
love ya guys!!!! 
ebba hälsar!! 
<3 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0