en speciell lördag / söndag

Konserten i lördags var gryyyymt bra! Som sagt kom Jonas över och även Albin och Lucas, vi började föra lite lugnt för att ses börja röra oss mot tåget och då sa vi hejdå till Albin och Lucas. är vi kom fram till globen käkade vi på donken innnan vi ställde oss i kö för att komma in. Finns inte mycket att säg aom konserten förutom att den va grym! Men vi hade otur och hamnade mitt i moshen lite då och då. Efteråt drog vi hem till mig, men duktig som jag är hade jag glömt nycklarna hemma så vi satt ute i två timmar innan min brorsa kom hem och låste upp åt oss. Sofie och Jonas gick hem och Albin och Lucas kom och gjorde oss sällskap istället. Vi käkade då vi tillslut kom hem och sen började vi köra lite öl spel och så. Vid sex på morgonen kom Jakob och Daniel över också, dom drog vid elva nångång och jag däckade vid halv tolv typ.. Men men, av de man kommer ihåg så hade jag skoj! Hela gårdagen gick till att sova och idag är jag hemma från skolan med lite feber så det är ju nice..

Finns inga bilder från då vi kom hem, men de kanske var lika bra de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0