rätt ska va rätt!

Sofie fel informerade er igår.. Det var så att vi låg hemma hos henne hela jävla dan tills då mamma kom och hämtade mig och jag käkade med familjen. Seeen efter jag hade käkat hämtade Nico och Björne upp och därefter plockade vi upp Softarn, så där har ni vad som verkligen hände och inte Sofies påhittade variant. Vi gled runt, var enda ute på ekerö där ett tag också (?). Sen körde vi hem Sofie och vi åkte vidare för att hämta upp Carro, Sara och Vikkan för festen dom var på (som jag skulle på) hade spårat ut, snuten hade kommit redan vid elva tiden.. Aja så vi hämtade dom och sen blev vi avsläppta i grimsta den de va en annan fest. Hade tänkt att va hemma tidigt eftersom jag fick tre timmars sömn natten innan men blev hemma vid tre ändå. Ikväll blir de  en tidigare kväll för mig tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0