en förkortat helg

Nu är helgen strax över.. Men kul har jag haft! I fredags drog jag och Linn som sagt till lunda och spenderade kvällen hos norrlänningarna. Linn drog lite efter tolv och då var jag kvar med boysen i kanske en timme eller så sen körde Jonas hem mig och på vägen plockade vi upp Liam. Han sov över och igår då han drog åkte jag med mor min och handlade. Sen kom lilla Kajsa bajsa hit och då tog jag en liten power nap. Tro det eller ej men jag var utan lur hela dagen, viste inte va jag hade gjort av han.. Sen fram mot kvällen hittade min käre bror den i soffan.. Aaanyway, jag, Wille och Kajsa drog till Oliver där nåra andra grabbar var. Vi satt vid en brasa, Melker spelade gitarr och vi sjöng, sen blev de lite "jag har aldrig" lekar, shots och groggar.. Jag och Kajsa tog en taxi hem vid tre tiden och då plockade vi upp Liam på vägen. Vi var uppe ett litet tag innan det bar av mot sängen. Idag har det inte hänt mycket, vi har chillat galet kan man ju säga. Vi har tittat på film och ätit popcorn, hehe. Liam drog för snart en timme sen och jag och Kajsa väntar på mat med tomma magar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0