en helt ny värd

Hejsan, nu är jag hemma från farsta. När jag kom dit började vi med en fika och pratade om allt mellan himmel och jord som vi hade att ta igen, vi har inte setts på hur länge som helst så det var en heeel del. Sen drog vi till huset där hon bor och jag fick träffade hon bodde med och så. Vi gjorde inget speciellt, umgicks, pratade, flummade och hade det allmänt trevligt. Jag är så pass lat att jag tog taxi hem och anade inte att de skulle kosta så pass mycke som de gjorde från farsta till spånga.. aj aj aj. Nu ligger jag i sängen och tittar faktiskt på hockey, sverige - canada och ska hämta nått att knapra på. :)
Lite fler random bilder från barca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0