En söndag som inte kan bli värre? :P

Blev till att rusha iväg igår så hann inte skriva om vad jag skulle hitta på. Jag, Wille och Nils åkte hem till Oliveer där en del boys var, de flesta såna som jag känt ganska länge. Jag och grabbarna satt och tittade på melodifestivalen, inte helt engagerade förns röstningen började. Dåå blev de liv på pojkarna! Sen när de var slut började de spåra ut lite smått, hehe. Men nån gång efter två tiden körde Wille mig till vällingby och jag tog tuben till blackan och där mötte Liam upp mig. Vi gick hem till honom och jag tror inte de tog så lång tid innan jag somnade.. heh. Imorse gick jag upp tidigt och blev hämtad av mor min redan halv tolv, då kom Calle och Lena över en sväng (mamma och pappas kompisar) Så jag låg och halv sov i soffan då jag lekte social. Sen vid tre tiden började jag städa mitt rum (icke frivilligt) och nu blev jag klar... Satsarn eller vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0