fredag förfaaaan!

Tjosan i trosan (hihih). Sitter hemma hos självaste Sofie just nu, som för tillfället är i duschen. Skrev inget igår men det berodde helt enkelt på att jag inte var hemma nått. Drog hem till Sofie igår efter skolan och vi chillade som satan fram till åtta då vi drog och mötte upp Liam och hans kompisar i vällingby, vi gick på bio och såg fast five. Sjuuukt bra film med sjuukt snygga killar, heheh... Kom hem ganska sent, vid halv tolv nångång och då var de direkt i säng och där har ni anledningen till att jag inte skrivit något.

Idag hade jag engelska naionella, muntligt. Jag hade det med Anja och tro det eller ej men vi fick MVG!!!! Men vi har slutat nu då som ni kanske förstår och nu blev Sofie klar i duschen så nu är det min tur att hoppa in, får se vad vi hittar på senare. CIIIIIIAAAAOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0