går till skolan med feber..

De har vart underbart väder idag, men tyvär har jag inte kunnat njuta av det fullt ut eftersom jag är sjukt och plågas i solen.. Haft tre timmars prov idag också, två nationella på rad utan rast emellan. Gick inte soecillt bra på de andra provet då jag började få svårt att koncentrera mig och jag vart lite halv snurrig.. Efter skolan vart det direkt hem och inte göra som min bror som låg och sola, nejnej jag la mig i sängen och höll mig undan från solen och sov.. Kul.. Har faktiskt sovit fram tills nu, så har precis käkat och ska väl lägga mig snart igen. Pussio

put on a sick and fake smile..


Kommentarer
Postat av: j

snygging;)

2011-05-12 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0