Häääääj!

Hejsan!
Mitt namn är Sofie och just nu sitter jag hemma hos Ebba som för tillfället inte är här eftersom hon gick ut lite snabbt och mötte LillAugust, så snart är vi en man mer i huset!
Iallafall, igår somnade lilla Ebba tidigt, redan vid klockan 10. Mycke sömn blev det så idag var hon en stark flicka! I skolan hade vi idag ett prov i samhälle som handlade om samhällsekonomi, det gick varken bra för både mig och Ebba som är ganska säkra på ett dåligt resultat.. Imorgon väntar även ett till prov, nämligen matte nationella wuhu!.... Vi behöver igentligen plugga menmen, här hamnade jag tillslut och vi lär göra allt man kan göra förutom att plugga, h3h3.
Så ligger det till just nu.
Hare bra allihopa
MVH Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0