i'm back

Hello again! De var ett tag sen nu, om jag ska va ärlig så har jag inte tänk så mycket på bloggen.. he he he. Men nu ska det bli ändring på det! Igår så spenderade jag dagen med Adam efter skolan, vi hade lite krig med nötter.. jag vann! Sen på kvällen kom Patrik och Andreas och hämtade upp mig och vi åkte vidare och plockade upp Linn och vi spenderade kvällen med att glida runt och umgås. Men tillbaka till idag då. Började dagen med nationella prov i engelska, gick väl så där. Ärligt talat lite besviken på hur ofokuserad jag var.. Men men! Efter skolan tog jag och Empiiie en fika i vällingby och pratade om allt mellan himmel och jord för att sen röra oss mot skolan igen. Där var vi med på öppet hus och pratade med 95or som var sugna på att börja i skolan, gick faktisk ganska bra och vi fick varsin bio biljett för de. Sen plockade Martin, Patrik och Andreas upp mig i vällingby men var inte med dom nå länge och nu sitter jag hemma och Liam är påväg hit nu. Såååå nu har jag väl fått det mesta sagt antar jag? Juste, barcelona bilderna kommer jag lägga upp lite på måfå i lite inlägg här framöver så jag kan ju börja med ett par stycken nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0