it's on and poppin

Yooo broe! Skolan var väl som vilken måndag som helst,  suck långt kvar till helg.. Men efter skolan gjorde jag iallafall sällis hem till Sofie där vi käkade innan Jonas kom och hämtade oss och körde oss hem till dom i lunda. Jonas skulle fara å hämta Koffe och då passade jag och Sofie på att hitta på massa sattyg! Kul hade vi allt! Kom hem runt halv åtta och då satte jag mig och försökte plugga lite men de dröjde inte länge innan jag fastade för facebook och tvn.. Nu sitter jag och gaggar med Kajsa bajsa seg fis i lur och ska se big brother nu. CIAO!


Kommentarer
Postat av: kajsa bajsa segfis

snyggaste bästus! :D <3

2011-05-16 @ 22:55:57
Postat av: najzz

så jävla snygg e du va

2011-05-17 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0