jag gör vad jag vill

Tjooo, nu drog Lill Agge nyligen och Sofie drog ett tag innan. Vi har chillat både ute och inne eller ja, jag och Agge har krigat.. Jag skojar inte då jag säger att jag är öm över hela kroppen, snart kommer blåmärkena.. Men men! Vi var ute i regnet då de haglade, spöregna och  och jag höll ju på å skita ner mig! Jag är livrädd för åska och ville bara hem och låägga mig under täcket å gråta! Men nu sitter jag iallafall själv här hemma i mitt sjukt städade rum och känner att jag behöver sällskap, hatar att va själv och jag vill bara ha nån att umgås med, en trygg axel att luta sig mot helt enkelt. Mitt humör har sjunkit drastiskt av nån anledning, ingen aning varför men men sånt får man väl leva med.

NU ÅSKAR DE IGEN HELVETE! behöver en axel ännu mer nu, aja ska lägga mig under täcket å gråta..

hatisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0