sofie är söt :$

Halloj, det blev så att vi drog ut igår kväll. Patrik kom och hämtade oss och vi tog en sväng till bolaget och gled runt en massa, sen på kvällen drog vi och ett litet gäng till stenhamra badet där vi grillade och chillade (hehe de rimmar!). Senare på kvällen drog vi hem till Björne där vi bara tog det lugnt och sen vid ett tiden körde Andreas mig till islandstorget där jag möte upp Liam och han och jag drog hem till en av hans kompisar där även tre grabbar till. Där va vi fram till tre tiden då vi drog hem till Liam och där spenderade jag natten. Vaknade hyfsat tidigt och pratade i lur med Nicke från junsele, han var i sthlm idag men jag hann inte träffa honom... :( Men men, nu sitter jag hemma hos Sofie, kom hit för en halvtimme sen typ. Vi ska käka och sen kommer Patrik och hämtar oss och ikväll lutar det mot bio med Patrik och grabbarna men vi får se vart vinden för oss! Bilder och så kommer upp då jag kommer hem (när de nu blir).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0