sup å rulla runt

Halloj, nästan vanlig skoldag idag. Efter skolan drog jag in till stan och mötte upp Linn ohc vi åkte till täby där vi blev upphämtade av Richard, Pata och nån kompis till dom och vi åkte till deras kompis tatueringsstudio. Richard har tagit studenten idag så han var fyll och glad redan vi fyra. Vi drog hem till en annan och satt ute i solen och drack lite och hade det jätte trevligt. Härliga människor! Sen vid halv åtta kom mor min och hämtade mig, fr jag orkade inte åka hem från vallentuna själv.. hehe. Sen efter maten har jag pluggat och tagit de lugnt, har faktiskt ont i huvet nu och brjar få ont i halsen också.. Men men ska slaggish nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0