bara skinka

Tjaabba! Liam och hans kompis kom tillslut och hämtade upp mig och Sofie. Vi åkte till rålis och gick runt där och träffde folk, men de var så pass segt att vi alla började röra oss hemåt. Jag drog hem till Liam där jag även spenderade natten, vi tittade på tv, tog en promenad vid två - halv tre tiden, pratade och somnade sedan vid 7 - 8 nångång.. Och då kan ni ju tänka er att vi inta haft nån ork till att göra något.. vi har tittat på film igen och sen kommer mor min och hämtade mig vid fem tiden. Nu har vi gärster här hemma för att min bror fyller år i veckan så vi passar på att fira honom nu. Jag vet inte riktigt vart jag hamnar ikväll, vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0