helloooo

Börjar med att säga GRAAAATTIS till min bror och Andreas som fyller år idag!!!
Stora pojkar bägge två!

Sååå, då var det sagt. Idag hade jag matte nationella och jag var så sjukt nervös där ett tag men de kändes faktiskt ganska bra men de vågar jag inte säga högt för de är då det slutar med ett ig.. Men men, vi hade väldigt kort dag idag så efter skolan satte jag och Carro oss i vällingby ute i solen och snicksnackade lite innan vi rörde oss hemåt. Ikväll ska jag och familjen fira min bror med god mat, vi skulle gått på resturang men min fader är sjuk så vi bli hemma men köper med oss nått gott hem istället. Sen ikväll ska jag nog ut och träffa Andreas och pojkarna med Sofie och fira Andreas på nå sätt.

Och nånstans därimellan ska jag väål försöka klämma inte lite pluggande..
(kommer inte hända..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0